ΔΕΙΤΕ: Τη σύντροφο του Θανάση Τσαλταμπάση

Για την πρώτη του κινηματογραφική ταινία με τίτλο «Πέμπτη και 12», στην οποία πρωταγωνιστεί και η σύντροφος του... μίλησε ο Θανάσης Τσαλταμπάσης! «Αισθάνομαι πάρα πολύ ωραία γιατί το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Είχα εμπιστοσύνη στις δυνατότητες της, είδα και τις εξετάσεις της και έτσι έκρινα ότι μπορεί να παίξει στην ταινία.

Στη δουλειά είμαι αρκετά αυστηρός», είπε ο ηθοποιός στην κάμερα της εκπομπής «Μελέτησέ το» ενώ εκείνη είπε:

«Εμπιστεύομαι τον Θανάση πάρα πολύ, όταν μου λέει κάτι, το ακούω αμέσως και μου τον έδωσε τον ρόλο, αλλά ήταν πολύ αυστηρός. 

Είναι πάρα πολύ αυστηρός μαζί μ ου γιατί θέλει να είμαι πολύ καλή και να είμαι και σκληραγωγημένη», είπε και κατέληξε: «Εγώ είμαι αυτή που πρέπει να τον ακούσω και θέλω να είναι αυστηρός μαζί μου. 

Εγώ γνώρισα την υποκριτική μέσα από εκείνον και την αγάπησα πάρα πολύ. Είχα μια αναζήτηση γενικότερα, αλλά δεν είχα καταλάβει τι θέλω. Με τον Θανάση κατάλαβα τι ήταν αυτό που ήθελα». 



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...