Δυναμική επιστροφή του Μέσι μετά τον τραυματισμό- Δύο γκολ στο ματς με τη Χετάφε

Δύο μήνες χρειάστηκε να μείνει εκτός ο Λιονέλ Μέσι μετά τον τραυματισμό του και χθες επέστρεψε δυναμικά, σκοράροντας εις διπλούν στην αναμέτρηση της Μπάρτσα με τη Χετάφε για το ισπανικό κύπελλο.

«Το να επιστρέψω έτσι ήταν αυτό ακριβώς που ήθελα. Είμαι πολύ χαρούμενος για όλα επειδή πέρασα πολλές μέρες μακριά από το γήπεδο.  Αισθάνομαι καλά στις προπονήσεις και το παρατήρησα και στον αγώνα. Η επιστροφή μου μού προκαλεί ενθουσιασμό ώστε να κατακτήσω πράγματα, να παίξω καλό ποδόσφαιρο και μακάρι να καταφέρουμε να πετύχουμε τους στόχους μας», είπε χαρακτηριστικά ο Αργεντίνος άσος και πρόσθεσε:
«Έπαιξα χωρίς να πονάω. Αυτούς τους δύο μήνες υπέφερα, αλλά χάρη στην αποκατάστασή μου στη χώρα μου ξεκουράστηκα σωματικά και ψυχολογικά, το χρειαζόμουν όλο αυτό. Ήμουν χαρούμενος στη χώρα μου και τώρα επέστρεψα με ενθουσιασμό, είναι μια μεγάλη μέρα για εμάς».
Τέλος τόνισε γι’ άλλη μια φορά: «Πάντα έλεγα και το επαναλαμβάνω, επιθυμία μου είναι να τερματίσω την καριέρα μου εδώ, εφόσον με θέλουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...