ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Στη 42η θέση από την 25η που κατείχαν πριν από τέσσερα χρόνια!

Οι Έλληνες μαθητές ηλικίας 15-16 ετών βρίσκονται στην προτελευταία θέση στην Ευρωζώνη από πλευράς επιδόσεων στην ανάγνωση, τα μαθηματικά και τις θετικές επιστήμες, αφήνοντας την τελευταία θέση στους Κυπρίους.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης PISA του ΟΟΣΑ, η Ελλάδα είναι μεταξύ των 5 κρατών-μελών της Ε.Ε., στα οποία η κατάσταση επιδεινώθηκε κατά την περίοδο 2009-2013, καταλαμβάνοντας την 42η θέση σε σχέση με την 25η που κατείχε πριν από τέσσερα χρόνια μεταξύ των 65 χωρών μελών του ΟΟΣΑ.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της μελέτης, το 22,6% των Ελλήνων μαθητών ηλικίας 15-16 ετών αντιμετώπισαν το 2012 μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση, το 35,7% είχε μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά. Στις θετικές επιστήμες, μαθησιακές δυσκολίες αντιμετωπίζει το 25,5%. 

Στη μελέτη αναφέρεται ότι η κοινωνικοοικονομική κατάσταση των μαθητών έχει σημαντική επίπτωση στις επιδόσεις. Όσοι προέρχονται από νοικοκυριά με χαμηλό εισόδημα είναι πολύ πιθανότερο να έχουν χαμηλότερες επιδόσεις στα μαθηματικά, τις θετικές επιστήμες και την ανάγνωση.

Πηγή: www.athina984.gr



Πηγή:www.capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...