Τριπλή συμφωνία για παγκόσμια προβολή της Κρήτης!

Καμία καλή δουλειά δεν πάει χαμένη και στην περίπτωση της Κρήτης η προσπάθεια για εξωστρέφεια και παγκόσμια προβολή του νησιού πιάνει τόπο! Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του CRETALIVE η Περιφέρεια βρίσκεται σε συμφωνία με μεγάλους ταξιδιωτικούς οργανισμούς και ταξιδιωτικούς ιστότοπους για να διαφημιστεί δωρεάν η Κρήτη μέσω του «Incredible Crete» και των εκπληκτικών βίντεο του Θ.Παπαδουλάκη! Πρόκειται καταρχήν για 3 οργανισμούς με τους οποίους ήδη υπάρχει συνεννόηση και προχωρά η συνεργασία μέσω των οποίων θα γίνουν ισχυρά deals στο μέλλον για την Κρήτη!
Το εντυπωσιακό είναι ότι η TUI, η Millenium και το TripAdvisor με τους οποίους είναι σε επαφή η Περιφέρεια κινήθηκαν μόνοι τους για να ζητήσουν το υλικό και να το προβάλλουν μέσω των ιστοσελίδων τους και στις δικές τους παρουσιάσεις στα εκατομμύρια των πελατών τους που διακινούν ή τους διαβάζουν.
«Η πρόθεση τους να μας ζητήσουν το υλικό δείχνει ότι έχει αρχίσει να αποδίδει η δουλειά που έχουμε σχεδιάσει» επιβεβαίωσε  μιλώντας στο CRETALIVE ο περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης που θεωρεί ότι με τις στοχευμένες κινήσεις που γίνονται η ‘Κρήτη ως brand name θα εκτοξευθεί το επόμενο διάστημα’!
«Δεν χρειάζεται να πατε μακριά. Δείτε τι γίνεται με την καμπάνια στο youtube.Πόσοι είναι εκείνοι που την παρακολουθούν παγκοσμίως» τόνισε.
Για τους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ οι τρεις αυτοί οργανισμοί είναι εγγύηση της απόλυτης παγκόσμιας προβολής. Τα στοιχεία είναι εντυπωσιακά:
Η μεν TUI έχει ένα τεράστιο πελατολόγιο στην Ευρώπη και όχι μόνο .Είναι από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες παγκοσμίως αφού προσφέρει ταξιδιωτικές υπηρεσίες σε 180 χώρες, εξυπηρετεί πάνω από 30 εκατομμύρια πελάτες σε περισσότερες από 20 κύριες αγορές προσφέροντας ευρεία γκάμα και απασχολεί 48,000 εργαζόμενους!
-Το TripAdvisor είναι ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός ιστότοπος παγκοσμίως καθώς προσφέρει αξιόπιστες συμβουλές από πραγματικούς ταξιδιώτες και μεγάλη ποικιλία επιλογών ταξιδιού και εργαλείων διοργάνωσης ταξιδιών με συνδέσμους για ιστοσελίδες κρατήσεων. Οι ιστότοποι της φίρμας TripAdvisor συνθέτουν τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική κοινότητα στον κόσμο, με περισσότερους από 60 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες  μηνιαίως, 44 εκατομμύρια μέλη και πάνω από 125 εκατομμύρια κριτικές και γνώμες! Οι ιστότοποι λειτουργούν σε 30 χώρες παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων και η Κίνα στη διεύθυνση daodao.com.
Επίσης, το TripAdvisor περιλαμβάνει και το τμήμα TripAdvisor για επιχειρήσεις, ένα αποκλειστικό τμήμα που παρέχει στην τουριστική βιομηχανία πρόσβαση στους εκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες του TripAdvisor. Το TripAdvisor, Inc. (NASDAQ: TRIP) διευθύνει και λειτουργεί 20 άλλους ιστότοπους ταξιδιωτικών μέσων προσελκύοντας μαζί πάνω από 75 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως.  
*Το Μιλλενιουμ Τράβελ ειδικεύεται στον εισερχόμενο τουρισμό κυρίως από την Ρωσία και την Ουκρανία και τα νούμερα Κάθε χρόνο ανεβαίνουν...
«Νομίζουμε ότι είναι μια πολύ καλύ συμφωνία να τους παραχωρήσουμε με άδεια το υλικό για να μπορούν να το παρουσιάζουν στους πελάτες τους» είπε  η υπεύθυνη του προγράμματος κ.Ηρα Βουτσαλά που προσθέτει ότι «η TUI για πρώτη φορά έχει ζητήσει ‘ξένο’ υλικό αφού μέχρι τώρα παρουσιάζει δικά της βίντεο, δικές της παραγωγές’.
Θυμίζουμε ότι η διαφημιστική καμπάνια της Περιφέρειας έχει ήδη...ξεφύγει με βραβεία και διακρίσεις! Η ολοκληρωμένη δουλειά της Περιφέρειας Κρήτης (ιστοσελίδα incrediblecrete.gr και videos του Θοδωρή Παπαδουλάκη) για την Κρήτη ως ασφαλή και ποιοτικό τουριστικό προορισμό, κέρδισε την πρώτη θέση για τη χρονιά που μας πέρασε σε πολλά βραβεία, αλλά πάνω απ' όλα κατέκτησε το κοινό
Κέρδισε πρόσφατα στα «Ελληνικά Βραβεία Διαδικτύου» μετά από πρόταση του κοινού και ψηφοφορία των χρηστών του διαδικτύου. Και ήταν η δεύτερη βράβευση που κατέκτησε μέσα σε λίγους μήνες καθώς τον περασμένο Απρίλιο διακρίθηκε και πάλι στο διαγωνισμό «Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης (Ε.Β.Γ.Ε.) 2013».
Η Διαφημιστική Καμπάνια της Κρήτης που κέρδισε την 1η θέση στην κατηγορία της, ήταν υποψήφια στα e-awards 2013 μετά από δημόσια ψηφοφορία, και η Περιφέρεια Κρήτης ήταν ο μοναδικός φορέας του δημοσίου-αυτοδιοίκησης που συμμετείχε και είχε προκριθεί στον διαγωνισμό.
Στον διαγωνισμό,θυμίζουμε, κατατέθηκαν 2.927 προτάσεις για 15 κατηγορίες με στόχο τη διάκριση του καλύτερου διαδικτυακού περιεχομένου, με κριτήρια την ανεξαρτησία, τη διάδραση, τον σεβασμό στη δεοντολογία και στο πρωτογενές περιεχόμενο.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...